it's bloody sunday for christ's sake!

jobbade igår, och efter jobbet träffade jag mor min för att gå en liten shoppingrunda och gå och äta någonstans men efter att ha shoppat i några timmar så orkade vi inte gå och äta någonstans så vi åkte hem och beställde pizza och åt det med pojkvännen min. det va minst lika gott det! (ja är man enormt hungrig så är väl allting i matväg gott inte sant?)

jag hittade iaf ett par mossgröna chinos (letade efter beige men finns inte någonstans?!) på mango och en snygg grå t-shirt med tjej/gitarrtryck på som fick följa med hem till min garderob.

idag så åkte jag och mamma in till jakan för att leta efter en skjorta/blus som mamma letade efter igår. den hittade vi inte idag heller så hon köpte två klänningar och en annan blus istället! jag däremot hittade ett par beige chinos på lindex (och gissa priset! 49;- plus 25% på det! det vill säga ingenting alls!) och en jättefin jenasklänning med skärning över bröstet. kan slänga in bilder sen imorn när pappa och bror kommer hem från gotland dom har nämligen med sig kameran, suckers som dem är.

köpte och genomskinnliga kknästrumpor och en rouge från loréal blush minerals nr.80 så man kan se lite fräsch ut i solen!

måste plugga lite nu och sedan ska jah till robert och titta på the eye. någon som sett dem och tycker den är bra? den har ju fått både bra och dålig kritik, men jag är så lättskrämd och älskar äckliga stressframkallande filmder med snygga tjejjer i haha låter som en kille nu, me så är det!

ni får ha en fortfsatt bra söndag och ta hand om er så skriver jag nog lite senare ikväll, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0