wednesday

då har man gjort som alla andra och gått och köpt sig en body på gina tricot, jag lovade mgi att inte göra det men kunde inte låta bli när dom hade den fina färgen klarblå kvar i jus xs haha. hittade liksom ingenting alls igår när jag va ute på stan med tjejerna efter skolan och innan jobbet, så jag gick in på gina tricot på vägen till jobbet och kom på att jag har en söt liten veckad kjol som skulle passa till en body, kommer visseligen se ut som en ballerina men what a heck!

nåja, händer ikväll för alla då? festa, titta på brasan eller bara vara hemma och ta det lugnt?
jag ska iaf festa, eller åtminstone ha kul! så det löser sig nog.
ja, pojkvännen kommer inte ha några som helst problem med att ha kul, han har mösspåtagning med sin klass just nu så allting han gör kommer att göras med glädje, skönt haha.

har frågat min kompis om hon har lust att hjälpa min att slinga mitt hår, halva håret är ju som sagt inte slingat alls och skulle vilja ha det fixat tills ikväll men mamma ska jobba sent så robin (min tjejkompis) är mitt enda hopp!

hoppas ni får en bra dag, är ledig idag för vi har tajmat in med studiedag precis innan valborg, puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra valborg :)

2008-04-30 @ 11:05:46
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: ida-lii

lisa: detsamma!

2008-04-30 @ 11:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0