10.08.08

ragn och kyla. det va ju inte det vädret jag beställde när jag åkte till gotland, damn..
det är så mulet och disigt att man inte ens kan skilja himlen från vattnet för tillfället, tycker synd om de som ska spela teater på stora torget nu ikväll, dom ska ju driva ut waldemar, nu när det är sista dagen på medeltidsveckan.

vi har precis fikat här hos faster och ska nu till glassmagasinet, idag igen. det är som ett beroende det där glassmagasinet, med sina över 100 olika sorters glasssmaker. fast jag håller mig till två, honung/saffran och jordgubb eller någon liknande fruktig smak. nej nu blev man jättesugen.

hoppas allting är bra med er, mig är det hyvens med, lite magont och ont i huvudet, vilket troligen beror på något jag inte tål som jag fått i mig och vädret. men annars så!

nej, nu bär det av så puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0