19.08.08

har inte skrivit på 1000 år igen, mycket pga att jag knappt orkat göra någonting alls, blev förkyld i lördags och har varit och är det fortf, nu har kan jag iaf andas med munnen, men hostar och snorar för hela familjen här hemma. skulle jobba imorn men det ser inte ljust ut på den fronten just nu, har sjukanmält mig nu så får hoppas jag hinner bli helt frisk tills på fredag, skolstart. ja vet, på en fredag? tycker det är helt onödigt jag med men ettorna börjar imorn och ska gå i skolan två dagar innan vi börjar för att lära känna allting i lugn och ro. sen kommer vi den tredje dagen, och då blir det lekar och tjohej med ettorna. ska nog blir kul. kanske redan har nämnt det men darja, en kompis till mig hoppade av konstlinjen och ska börja ettan på mode design i skolan där jag går, ska bli så roligt! längtar faktiskt till skolan nu, så man kan komma igång och så.

nej nu ska jag kurera mig med varm nyponsoppa, ska kanske hjälpa pappa att måla lite på vårat förråd också, får se om jag orkar. ha det så bra puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0