dr.tooth

tandläkaren 08.40 sista dagen på sommarlovet, inte så roligt att behöva dra sig upp ännu tidigare. men kom upp och kom iväg till tandläkaren, hade ett pyttelitet hål på ett ställe som jagtyp knappt kommer åt nu när jag har tandställning. men det lagades och nu är jag hemma igen, har precis ätit nudlar och försöker få mamma att gå upp för andra gången idag (hon gick nämligen upp när jag  åkte till tandläkaren också men har på något vis hittat till sängen istället för hårfårgenoch toaletten. börjar bli lite knapert om tid nu för jag ska åka till jakan och möte elin, och titta lite saker tills imorn. kanske får färga ikväll istället får se. men då vill jag ju inte tvätta det nu om jag ska färga ikväll, känns lite onödigt, fast å andra sidan så kommer det se skitigt ut, får ha i en massa jox och grejer så det inte syns, haha.
det får nog bli så, så ser ni en tjej med utväxt från blont hår och hår som står åt alla håll och kanter så är det mig ni har sett haha.

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0