take a walk on the wild side.




har köpt en ny symaskin, fick lämna tillbaka min gamla för att den gick sönder och det fanns inga  andra kvar. men den här är ett riktigt fynd må jag säga! jag gick in på coop med mamma pappa och elin och det första jag ser är en symaskin, såg dock en annan som stod innanför disken där man frågar saker som jag tyckte såg bättre ut, men det va tydligen den som dom hade sålt ut för 595 istället för 995 som den kostade annars, men den hade tagit slut så dom hade slängt in en symaskin 1995 där istället, fast för endast 595, tror ni jag nappade? ja! nu väntar jga spänt på att för provsy med den, hinner det dock inte nu för jag ska med robert till hans mamma och sova där, sen har dom kräftskiva där imorn, mums och mys! skickar in en recension sen när den ha testats! disa satte sig bredvid symaskinen och förgyllde bilden, sen kom sue inspringandes och ville mysa, dom sötisarna.

sen är det kräftskiva hemma hos en jobbarkompis nästa lördag, ska bli myspys!

nu måste jag packa ner lite saker innan vi åker, ha det så bra puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0