bilder från gotland.


på väg ner till glassmagasinet.


glassen njöt vi av i solen vid båthamnen, mys och mums!


min underbara kusin michael och hans kompis amir lagade mat med en indisk touch på, de va jättegott!


en kväll vid hällarna, eller rättare sagt nedanför hällarna vid ett litet övergivet utsiktstorn/hus.
mysigt men läskigt att sitta där.


sötnose<3


ros från botaniska trädgården.


vi grillade med min faster, lasse och vänner på fridhem en kväll, gott och mysigt, även om det spilldes lite och ramlades lite haha.


solnedgång vid fridhem.


ringmuren mellan öster och nordegrava.


mina två favoriter<3 samma dag som han åkte hem.


disa flörtar lite med martin ( vännerna kom också till gotland innan sötnosen skulle åka hem, vilket i sig va väldigt roligt.)


Jack Daniels (snacki packi)


roch så va medeltidsveckan igång.


en dag bläste det så mycket att man nästan blåste iväg.


sue <3


galna kexi (14 år) se så söt hon är!


Disa, charmtrollet.


stranden vid kneippbyn och hällarna.


på väg till visby från nordestrand.


charmtrollet tigger mat.


täcken på att jag va där överhuvudtaget.


en lagom snett hur i visby som mamma tjatade att jag skulle ta kort på.


farmor och farfars fins hus.


min farmor och farfar. älskar er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0