christmas.

Yesman som jag tittade på med darja och elin i fredags vad helt otroligt roligt, jag skrattade så att jag kiknade haha. Den är absolut sevärd, jag skulle kunna se den hur många gånger som helst för den där Jim Carrey är något av det roligaste som har skapat!







Idag har jag varit och julhandlat med mamma pch pappa. Köpte nästan alla julklappar bara en kvar nu.
Mamma och pappa har det inte lätt då det enda jag önskar mig i julklapp är en bärbar dator och presentkort/pengar haha. Vi gick runt i varenda elektronikaffär i barkaby och tittade på datorer, så jag är ganska säker på att jag kommer att få en i julklapp! Jag längtar jättemycket till julafton, all god julmat och den mysiga stämningen, åh..bara tre dagar kvar nu!
det enda som verkligen fattas är snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0