In my fantasy.

Det har varit en lugn dag bestående av mat och slappande. Har tittat på Harry Potter hela dagen haha. Igår visade dom Harry Potter och Hemligheternas kammare men vi missade halva pga av att det fanns så mycket annat att titta på, glömde helt enkelt bort att fortsätta titta efter pausen haha.
Så idag skulle jag titta klart på den på film istället. men vi behövde inte mer än att sätta på tvn så visade dom den med svenskt tal imorse! klappat och klart. Satt och tittade på den och åt frukost och när den tog slut så vi satte på ettan och tittade på den också. Jag fattar inte, dom är så otroligt bra, jag verkligen älskar Harry Potter! De är så fulla av fantasi. Snacka om att J.K. Rowling måste vara underbar att ha till mor. Vilka sagor hon måste berätta! Men jag förlåter min mor för att hon inte har lika bra famtasi, hon är ändå bäst!

nu väntar duschen sen Pizza med the family, see ya!!


Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet -,

jag är också 168cm så jag förstår dig med det där att vilja vaar längre ;9 men tur är väl att vi är så pass korta, för då kan vi ta på oss vilka sky-höga klackar som helst ;)

2008-12-15 @ 16:54:32
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

haha ja precis de var det jag menade, var vi 180cm så hade vi omöjligt kunna gå i våra klackar ;) Jag blir 180 i mina högsta 12cm klackar, och längre vill jag inte vara.

2008-12-16 @ 10:45:33
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0