juldagen.

Har firat juldagen hos mormor och morfar med nästan hela resten av släkten på mammas sida. Det va mysigt och man fick än en gång trycka i sig en massa julmat och julgodis haha. Skulle dit imorn igen egentligen men dumma jag har sagt att jag kan jobba då, så jag får trycka i mig äcklig mcdonaldsmat istället, buhu. Jag är inte heller förvånad att min vän elin bjöd med mig på fest ikväll. Ja vad kan jag säga, sorry ka inte ska upp innan åtta imornbitti...suck!

Men det är inte helt och hållet depp imorn, för då ska jag köpa min efterlängtade jacka, och banne mig om den inte finns kvar! Måste helt enkelt ha den! nej nu ska jag vara lite social och títta på film. tror det blir nya batmanfilmen, bror fick den i julklapp.

puss och kram och god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0