sun(ny)day.

gårdagen ägnades åt jobb på dagen. sen blev det bio med pojkvännen. Madagaskar 2 fick det bli och den va helt suverän! skrattade i princip hela tiden och lyckades sätta drickan i halsen ett antal gånger. om ni gillade första Madagaskar ska ni helt klart se andra också, som jag sa den var obeskrivligt rolig!

fick ledigt från jobbet idag, så när jag vaknade gick vi upp och åt lite och tittade på Batman - The dark Knight, vilken också var ruskigt bra! blir bara så jävla sur och deppig övr att Heath Ledger är död för han är så galet grym som skådespelare! han var inte lite snygg heller...haha inte i filmen dock!

justja, det är bara tre dagar innan det är nyårsafton! vi har inte riktigt bestämt oss för vart vi ska vara men har lite valmöjligheter. dock trist att det troligen kommer att firas utan två kära vänner, varav en ska på annat håll. men vi får se helt enkelt.

nu ska jag fixa lite småsaker och hoppa in i duschen. ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Tack för tipset om filmen, har funderat över om den är bra. Då ska nog jag och grabbarna gå på bio i dag.



Gott nytt år!

2008-12-29 @ 09:40:54
URL: http://ullabella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0