annandag jul

kom för tidigt till jobbet idag, trodde jag började kl.10 men nej jag blrjade visst kl.11, suck! men det gjorde inte så mycket för jag gick och köpte min jacka, ja ni hörde rätt MIN jacka! NU ÄR DEN MIN BARA MIN! gick även in på monki en sväng och fick med mig en blå sammetskjol ut. ville köpa en massa där men kunde inte välja så jag struntade i allt. går tillbaka dit senare i veckan och shoppar lite allt möjlig istället. när det lugnat ner sig lite kan man hitta riktiga fynd! brukar jag göra iaf. jag slänger in lite bilder imorn eller senare.

har precis ätit lite mat och ska till min boyfriend nu. eller våran vän magnus och bara ta det lugnt, för imorn är det jobb igen...

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0