13 februari 2008.

vädret är ju helt underbart ute så ska ta en lååååång promenad med mamma och hundarna om en liten stund.
det är över tjugo grader i solen!! men bara ca 6-7 grader i skyggan, så jag ska hålla mig i solen!

har friluftsdag med skolan idag, menvaknade och har ont i halsen och huvudet i morse så det blev till att stanna hemma istället, ska plugga mko och jobba lite med designen istället, roligare enligt mig också så lite sjuklighetgör inte så mycket just idag, bara det itne håller i sig tills imorn, då jag har sömnad hela dagen.

ska färga håret idag också, har mer åt det vinrödbruna hållet för tillfället så ska färga det med en färg åt det med med orangebruna hållet, hoppas på att det blir snyggt!

ha en bra dag, kissandhug!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0