5 februari 2008.

hejsan, är allting bra med er? mig är det helt okej med, trött bara haha.
sitter i skolan nu, har haft uppsats i engelska och blev klar tidigare så jag kunde gå , så njag gick till en av datasalerna och tänkte uppdatera mig lite, har blivit enomrt dålig på det, så skärpning skärping.

läste på aftonbladet i helgen  och såg på vakna med the voice nu på morgonen som vanligt och att det faktiskt va så illa som jag trodde med jakob, usch vad hemskt att man är i Rom och firar att deras morognprogram går så bra, och frågar några italienare om vad dom tycker om Zlatan som svarar med att sparka ner honom och misshandla honom, blir nog inte Rom igen på ett bra tag för honom kan jag tänka mig! blåtiran lär nog sitta där ett tag!


http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article1756297.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0