nervöst!

satt och läste på svenskalektionen, skönt sista lektionen tänkte jag medans jag lyssnade på musik, så helst plötsligt ringer vibrerar mobilen på ljudlöst, jag tar upp den för att titta om det är någon viktig,icka sa nicke dolt nummer så jag lägger ner mobilen igen men den som ringer ger sig inte så jag svarar til slut, JA! (arg och irriterad, samtdigt som alla killarna från snickeri tittar förvånat på mig)
oups!!!
-" eh, jo hej jag heter... och ringer från löwenströmska, jag fick nyligen in din remiss om att du ska undersökas, tänkte kolla om du hade tid imorn kl.14.00?"
jag: "hehe, oj jo men det tror jag nog ska gå bra.."(smått generad)
doktorn: "okej bra då skriver jag in dig så är det bara att..."


ska nog vara lite försiktigare nästa gång det är dolt nummer, men nu vet jag iaf, jag ska på undersökning för min ständigt återkommande urinvägsinfektion sen ca 1,5 år tillbaka, äntligen!
lite nervös och rädd för vad/hur dom ska undersöka mig, hoppas jag får behälla kläderna på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0