17 januari 2008.

känner mig rätt duktig för tillället.
i skolan har jag hunnit klart alla övningar man ska ha gjort på blusen tills nu, mucho great!
och när jag kom hem gick jag oc solade lite för
1. vill ha lite färg (känner mig så ful och blek nu på vintern.)
2. behövde den dä extra värmen så nu mår jag bättre!
efter det så tränade jag en liten stund vilket är föga förvånande att jag orkade, och sen har jag varit allmänt nyttig idag, åt grillad lax med potatis och någon jättegod sås och spenat, lågkalori på bällsta värdshus, yummi!
och från och med idag ska jag fortsätta att träna varannan dag så jag kan fortsätta känna mig duktigt.

nu ska jag dock plugga, suck önskar att jag kunde vara klart med pluggandet någon gång men så fort man är klar med en sak står nästa sak på tur..

men jag hoppas NI har en fortsatt trevlig kväll iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0