25 januari 2008

kom hem från storstan för någon timma sedan köptre lite kläder och skor som jag föll pladask för.
så nu har jag precis ätit pizza och drack coca cola, mumma! det är ju fredag så då får man vara lite onyttig, för jag har varit nyttig hela veckan nu (stolt över mig själv haha), fast nu när jag är onyttig så hamnar jag väl på samma ställe som i måndags men det behöver jag inte tänka på nu haha.
hoppas ni har haft en bra dag? det har jag!
fast en mindra bra kväll, alla mina kompisar ink. pojkvännen är ute på krogen, men inte jag inte, jag har inte åldern inne riktigt ännu vilket känns rätt surt, men det bli ju fest imorn så då får jag inviga några av mina nya inköp, det ska bli kul!

                                    detta köpte jag:
                                     
                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0