3 januari 2008

jag förstår mig itne riktigt på min data för tillfället, igår kom jag inte in på bloggen över huvudtaget!
nu kom jag in efter att ha försökt tre ggr.
menmen, hoppas allting är bra med er då?

igår va jag på robert hockeyträningsmatch. bålsta-kallhäll.
ska jag erkänna vad jag tyckte så sög bålsta dom två första perioderna och kallhäll va inte mycket bättre men lite antar jag eftersom dom ledde med 4-0 efter andra perioden, men, i tredje perioden så tog dom det lite för lugnt och trodde väl att dom skulle vinna ändå. fast där hade dom fel för dom släppte in hela 6 mål under tredje period och det slutade 6-5 till bålsta, duktigt!
efter matchen åkte vi hem och tog det lugnt, åt och somnade.

nu på morgonen så vaknade vi av att mamma skrek att det hade kommit någon decimeter snö!! under natten, det fck mig upp ur sängen ganska direkt! sen sa hon att vi kunde köpa någon mat när båda vaknat till och att hon lagt pengar på hallskänken. de blev så klart onyttig skråpmat, suck jag måste vekrligen skärpa mig med det här, fast det är enda gången sen nyår jag klantat till det och bättre känns det inte som att det kommer bli för på söndag ska min bror komfirmera sig och då blir det mycket mat och onyttigheter, men vad ska man göra, skärpning!
åter till dagen, robert spelar guitar hero och ägde mig så enormt att jag nästan började gråta haha , lipsillen ida.
der roliga innna va att när han preic spelat och jag skulle spela så sa jag; jag ska slå dig så j*vla hårt, och så råkade jag slå till honom med gitarren, jag menade inte bokstavligt talat och började så klart asgarva medans han blev skitsur. men han så ironin i det efteråt, tur det haha.

nu ska vi ta det lugnt hela dagen och njuta av att det är snö ute.
vad tycker ni om snön?har ni snö utanför ert hus?

hoppas ni får det mysigt idag , puss!


Kommentarer
Postat av: PRINSIPESAN

sam sagt, i morgon presenteras vinnaren :)

2008-01-03 @ 16:20:17
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0