Radiopratare drev om Heaths död.


jag förstår mig inte på människor som driver om andras död, okej om man driver om Paris Hiltons lilla fängelsevistele men man driver fan inte om någon annan människas bortgång, då är man inte riktigt funtad i huvudet.
synd att det finns sådana människor som inte förstår sig på bättre än att göra sådant, som den här äldre gubben, dom kan inte ha haft många ideér om vad dom skulle prata om i radioprogrammet om dom tar till sådana här usla och förnedrande skämt, stackare säger jag bara..tror inte han skulle vilja bli förnedrad såhär efter sin bortgång, som troligtvis inte ligger allt för långt fram i tiden.


                    image67


(text från nöje msn.se)
Den amerikanske radioprataren John Gibson upprörde en hel del människor under sin show igår när han drev med avlidne Heath Ledger. Han öppnade sin radioshow med att spela begravningsmusik och anklagade sedan skådespelaren för att ha varit "en knäppis med allvarliga drogproblem".  

John blandade klipp från Heaths gayromantiska drama "Brokeback Mountain" med skämtsamma kommentarer. Bland annat spelade han upp citatet "Jag önskar att jag kunde sluta träffa dig", och kommenterade det med orden "Nåväl, han kom på hur han skulle kunna sluta träffa dig".  

Skrattande spelar John sedan upp ett annat klipp från filmen där Heaths karaktär säger "Vi är döda". Han upprepar orden själv innan han återigen spelar upp klippet.  

Senare i radioprogrammet tar John även upp vilka aktuella händelser som kan ha fått Heath att ta livet av sig (observera att det inte finns något i nuläget som bevisar att Heaths begick självmord).  

Om måndagens börsras:  

- Han var deprimerad över gårdagens neråtsving i börsmarknaden.  

Om den demokratiska debatten i South Carolina:  

- Tydligen ska Heath Ledger ha varit självmordsbenägen och hans vänner såg det här komma. Jag tror att han kollade på debatten mellan Clinton och Obama igår kväll. Jag tror att han hejade på Edwards men insåg att Edwards var ute ur rejset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0