14.07.08

hello!

vaknade för ca 1.5 tim sedan. är fortfarande rejält trött även om har tagis en skön lång dusch och ätit macka med té till. kunde inte somna igår förstår ni, det va lite tomt och tyst i sängen men så jag gick upp och la mig i gästrummet, väl där började jag läsa en bok som heter stella och sebastian. handlar såklart omstorstadsliv och kärlek och tankar om livet. hade inte tänkt på sötnosen på någon timma, och så blev det plötsligt väldigt kärleksfullti boken och när jag skulle somna sen saknade jag honom lite igen. men jag står nog ut, det är ju dom första nättrerna som är jobbiga när man sover utan varandra, ärju van vid att vakna upp brevid honom. jajja.

ska iaf iväg och jobba nu alldeles snart, stänger idag så det blir sent kommer itne hem förens 11-12 inatt så vi hörs nog inte mer förens imorn igen.

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0