16.07.08

sitter jah här sent på kvällen. ska gå och lägga mig alldeles snart, jobbar imorgon as usual. va med elin igår när jag kom hem från jobbet, vi tittade på Lock, Stock and two smoking barrels, asgrym film by the way, och drack iste åt melon och lite smått och gott. sen somnade vi för musten bara pyste ut efter filmens slut. i morse åt vi frukost innan vi sprang iväg till bussen (jag skulle jobba och elin skulle hem, dvs va för lata för att ta en morgonpromenad i solen haha). 

jobbet va jobbigt idag, hade ont i huvudet och vaknade inte till förens efter jag ätit, vid typ två. det bara kryllade av iron maiden fans i stan också, pga att dom har konsert idag såklart, lite avis på jobbarkompisen som skulle dit haha.
när jag kom hem mötte och elin och vi gick hem till mig och tittade på tv och kikis expressbud och slappade lite.
sen rörde hon sig hemåt och nu sitter jag här och berättar lite om min dag. imorn jobbar jag bara fyra timmar( 11-15) vilket ska bli väldigt skönt!
sen ska jag nog med bror min till östasiatiska museet och titta på den kinesiska trädgårdsutställningen dom har och provsmaka lite kinesiska maträtter/godis som det sägs att dom ahr där, det skulle vara mysigt att äta ute också men vi får se helt enkelt.

nej nu väntar sängen, ska försöka komma i säng relativt tidigt ikväll.
god natt puss och kram! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0