myskväll.

jag va med mina kära tjejkusiner hemma hos en av våra kusiner, hade det jättemysigt, åt god mat, chips med dip, vattenmelon och drack drinkar och vin och lekte lite lekar och njöt av livet igår, har nog itne haft så mysigt på riktigt länge, verkligen lyckat. känns som att dom håller med för vi kom all överens om att vi skulle slå till på en såndan mysig kväll igen, fast hemma i saltvik, den här gången med pojkarna också i och med att alla nuhar fast förhållande, ska bli riktigt mysigt det också.
här kommer lite bilder fårn kvällen.


mat
mumsfillibabba!


ddd
loisi tjuvstartar på melonen.



sötaste nina.


sofia allas gulliga favorit.



lois och emmafemma som vi var hemma hos.



efter så åktejag till berghem på en fest, badade i pool och slappade och myste.
idag har jag bara slappat med robert, spelat guitar hero och så. kunde vekrligen inte sola idag, höll på att smälta bort jisses.
åker till gotland imorn, det ska bliså skönt, nästan tre hela veckor på gotland, ska vara brun som en pepparkaka när jag kommer hem, jag måste haha! det ska ju vara typ 25-30 grader och sol där hela nästa vecka så helt omöjligt kommer det ju inte att vara. men jag kommer att vara ännu sämre än jag redan är på att skriva tyvärr. ska försöka uppdatera så ofta som möjligt och slänga in lite bilder. men vi hörs lite senare ska duscha och så kolla lite vad som ska med och om något måste i tvätten.
puss och kram!

Kommentarer
Postat av: ninalainen

due gullig du! längtar tills nästa gång :)

2008-07-25 @ 17:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0