torsdag.

kom nyss hem från skolan. lååååång sömnadsdag idag, men rolig som alltid. jag glkömde nycklarna till skåpet hemma idag så jag köpte nytt tyg (klarblå och vitrutigt smårutigt) så att jag kunde göra något jag velat göra men inte haft tid för utanför skolan, en en klänning men rynkor på bröstet och små enkla armar. det har gått jättebra hitills och jag tror jag kommer hinna klart med den imorn så att jag kan ta hem den och har den någon dag på praktiken som börjar nästa vecka och två veckor framöver. så om ni ska till Standard (föredetta gulancity) någon gång under de kommande två veckorna kommer ni med säkerhet att se mig där!
otroligt trevlig personal men ett enomrt utbud av snygga märkes-och designerkläder och skor har dom, så jag försöker hålla i min lön nu till praktiken, det är svårt men jag försöker!

dom ringde från ett ställe jag skickat in en cv till, så nu ska jag på intervju nästa veckan, hoppas det går bra!

provade byglar och fick välja ut några underkläder som jag tyckte var fina ur tjejens som ska ha och designa modefotografieringen idag, jättefina underkläder man blec helt kär! och jag som gillar spets och romantik bara smälte när jag såg hennes modebilder på underkläderna! ursnygga!

nu ska jag slappa och försöka plugga lite..
hoppas ni får en trevlig kväll nu allihopa! puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0