friday

fredag, skola sen hem och sola till för ca två timmar sedan.
nya hennes tidningen hade droppat ner med en bok i min brevlåda så dom fick joina mig ut i solen på baksidan, det har varit helt underbart bäder idag, och det sägs att det ska blir ännu varmare imorn! kul att jag ska jobba 10-17 just imorn!
får hoppas att det fortfarande är varmt när jag kommer hem och på söndag, för då tänker jag ligga och steka, mhh..

hoppas allt är bra med alla? mig är det super med om man bortser från att jag är lite snuvig, men säg när är jag inte det nu för tiden haha?

ska nog ut en liten stund senare, annars tar jag det bara lugnt med famlijen tills sötnosen kommer.

ha det fortsatt bra, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0