torsdag.

hejsan!
va på middag i kungsängen igår på kvällen och grillade ute, jättemysigt! efter det satt vi och snackade, lyssnade på musik och så. sen bar det av hem till magnus, fast vi blev inte kvar där så länge utan gick hem till mig vid 2tiden.
vaknade imorse och vi drack lite te och tittade på något natyrprogram med fiskar, lite intessant faktiskt.
sen joinade vi resten av gänget nere på faruk, tod en tunnbrödrulle som smakade smasken!

sen resten av dagen har jag tillbringat med robin, vi har ätit onyttigt, tittat på beck och mamma har klippt hennes hår, det blev jättefint i en kort page.

nu ska jag iväg och grilla om en liten stund, blir nog korv med bröd. det ska bli mysigt hoppas jag!

ni får ha det så bra ikväll så hörs vi imorn, puss och kram allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0