torsdag/sömnadsdag

sitter i skolan och tar det lugnt, va ute i solen nyss,  men nu sitter jag här vid datan och sippar på en coca cola för att bli lite piggare!
har sömnad hela dagen  och ska sy klart en känning till min kära kusin, om skulle fått den för typ en månad sen haha, har haft så fullt upp men nu är den på g oc blir klar idag! om jag får bestämma haha.
längtar till lunchen, då det blir thaimat ute i solskenet, mums!

juste, kungen kommer till bro idag, han ska inviga ett specialdagis hos oss haha, där dom börjar med en massa skolgrejen och socialsaker redan i 2-3 år ålder haha, där ska min unge lätt gå!
men först ska kungen håll tal i centrumet och snacka och grejja, ska bli kul att se honom. få se om han är så snygg som jag har fått för mig att han är? haha nej skojjar bara..
nej, nu måste jag tillbaka till symaskinen!
 
ha det  så bra allihopa! puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0