mums med lasagne.



Eftersom min  data inte är på min sida, inte för att jag kan minnas att det någon gång har varit det haha, så kan jag inte ladda upp några bilder från in flames. däremot gick det att ladda upp den här bilden.
fråga mig inte varför, för jag vet inte haha.
lagade lasagne i fredags och bilden förklarar för er hur bra jag är på att laga mat. glömde så klart att hälla sås över det sista lagret lasagneplattor så dem vek sig rakt upp när jag skjutsade in den i ugnen. vilket resulterade i att de blev väldigt brända och fick hälsa på papperkorgen när dom kom ut.
men gott blev det iaf! så pass gott att Robert inte ens trodde det va jag som hade gjort den. (haha ja det är ju mammas recept så det va inte så svårt när hon förklarade vad jag skulle ha i innan hon åkte iväg.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0