brunette.

jag är inte längre blond, för sista jag blonderade mig blev jag nästintill vit/gul och kände att det va alldeles för ljust för min smak så jag färgade helt enkelt över det. gör inte som jag och ta helt el färger så att det hela tiden blir för grådassigt och du måste göra om proceduren flera gånger. nu är det dock helt okej men det har varit silvergrått och brungrått på vägen till det jag har nu som är ljusbrunt. dock liiiite dassigt i längderna nu men en hel det slitet som ska klippas av också så jag ska inte färga det(eller tona som jag faktiskt gjorde sista gången) igen förens jag har toppat det, och då är det bara längderna som ska få färg.

det är idol ikväll! och jag måste åka och köpa chips och cola innan, tar iofs inte mer än en kvart till affären och tillbaka. tar desto längre tid att komma iväg haha. så ska röra mig nu!
pojken är på match så jag får cykla iväg själv och hålla mig ifrån att äta upp allt chips och gott så att han också får njuta lite. så hårt som han kämpar nu ute på isen. eller inne är det kanske.
ha det så fint ikväll!
puss och kram

Kommentarer
Postat av: tess

du ser lite ut som en råtta,men fortfarande söt :)

2008-10-12 @ 18:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0