en lugn måndag.

varit i skolan hela dagen och har ägnat kvällen åt lite plugg med vännen elin. hade nästan inget alls förutom mönsterkonstruktionen, vilket jag inte kunde göra pga att jag tappat bort min 3/4 linjal. jisses, jag som har prov i det på onsdag. kommer fåplugga järnet imorn!
ska titta lite på gossip girl nu. har tagit igen lite avsnitt de senaste dagarna så ska förstätta med det nu innan jag går och sover. måste få se åtminstonde ett avsnitt innan jag ska sova!

juste! torsdag till fredag är det utförsäljning i min morbrors skobutik på falugatan i karlberg. kommer inte ihåg vilket nummer men den heter skofabriken. so you are welcome if you need some shoes! själv ska ja dit dagen innan och checka in om det finns några godingar att lägga beslag på hihi.

nej nu väntar gossip girl innan pojken kommer!
ha en bra kväll. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0