sunday afternoon.

efter jobbet igår så skulle vi alla donkenpeople tya farväl av chris som slutar på mcdonalds nybrogatan och ska börja i huddinge istället. vi gick först till ett hotell längre upp på nybrogatan och tog en drink. sen tillbaka till restaurangen Kapri mittemot mcdonalds där chris hade reserverat ett bord för allihopa. där åt jag en supergod pizza där och skålade för chris innan vi fortsatte våran kväll och tog sikte mot skybar. hade det mysigt och en trevlig kväll innan jag drog mig hemåt med något av de sista tågen.
väl i bro mötte jag upp Sara och en tjejkompis till henne och gick hem till magnus.
umgicks lite med alla där, några sjöng singstar och lyssnade på musik innan vi allihopa kom på att vi skulle ställa klockan till två istället för tre. sen kände att jag kunde vara uppe en liten stund till. men när klockan återigen var tre fick jag kämpa för att hålla mina ögon öppna så vi rörde oss hemåt jag och min sötnos. väl hemma somnade jag gott och vaknade upp utvilad. det tar på en att inte ens sova sex timmar innan man ska jobba och sedan jobba nio timmar och efter det ut och fira haha.
ikväll ska jag bara ta det lugnt. sötnosen harklockan från tre till två. då tyckte jag  hockeymatch låååångt borta så han kommer inte hem på ett tag.
justja imorn har jag höstlov, fyfan va skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0