dan före operation ta bort halsmandlarna.

dagen innan operation, det sög ju. ringde och kollade om man kunde operare sig då ochja det kunde man så länge man inte hade feber eller någon infektion. vid den här tiden imorn ligger jag nog på sjukhuset och är helt groggy.
usch vad jag hatar sjukhus, av ingen anledning alls, det känns bara så dystert och tråkigt. man är ju aldrig på sjukhus av en bra anledning, inte när man ska operera sig iaf. längtar helt enkelt tills detta är över, har drömt mardrömmar hela veckan, om att jag kommer komma försent och aldrig ska få operera mig över huvudtaget, att jag inte blir helt sövd utan bara typ förlamad men ändå känner alllting, att jag ska tappa rösten helt efter operationen och aldrig få tillbaka den. haha jadu får se hur det här ska gå..

måste säga att anberlins nya allbum inte är så dåligt, blir nog ännu bättre med tiden, och om man säger såhär, jag kommer ha en hel del slapptid framöver.sjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0