kräftis.

hade det jättemysigt i helgen med kräftskiva och få träffa lilla andré hos robert mamma i helgen. han har stulit mitt hjärta den lille pojken, nästan så man ville packa ner honom i väskan och ta honom med sig hem, så söt va han.
och kräftor, ja det åt jag alldeles för mycket av, såg i princip gravid ut när jag va klar, och efter det va det ju såklart fika och tårta, jättegott det också men sen va magen så full att man inte kunde ens ligga ner utan att man såg ut att vara i nionde månaden haha. men gott va det, det må jag säga!

juste, budar på en skinnjacka på trradera, har gått lite över det jag skulle bjuda innan men förhoppningvis lägger sig den enda så kallade konkurrenten nu, för om den bjuder över igen så skiter jag faktiskt i att bjuda mer, för då kan jag lika gärna köpa en helt ny på typ wacko eller carlings, fast den är ju snygg. nåja får se hur det går, bara att hoppas så att säga!
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0