lördag(sgodis)

har filmat till min kära kusin ninas projektarbete två dagar i rad nu. hon ska göra en egen tolkning av avril lavignes - when youre gone musikvideo. tror den kommer bli skitbra, känns bara så konstigt att stå och mima med en mobilhögtalare som spelar låtan mitt ute i skogen haha. fast det är inte svårt att visa känslor för den låten är verkligen underbar, kommer nog aldrig att tröttna på den.
idag blir det dock en plugg/slappna av dag. ska försöka få lite gjort, har läxor sen ca två veckor tillbaka så måste rappa på lite så att jag har åtminstone en liten chans att kommaikapp.
och imorn är det dags för avv filma igen, ut på landet igen och filma på en äng. spela piano ska jag också göra, har tillåmed lärt mig inledningen på låten för att det ska se trovärdigt ut!
nej nu väntar plugg, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0