remember when it rained.

fick lov att åka he från skolan idag efer lunch, höll på att spy innna lunchen när jag stod i kön på max, kände lukten av hamburgarna och fick kasta matkortet till hanna som fick beställa åt mig medans jag sprang till toaletten, utifall att det ville komma upp något, väl där innanhyperventilerade jag ett tag innan jag lyckades lugna ner mig, men fick inte i mig mer än ett par pommes, mådda illa av allting, så kände att det va lika bra att åka hem så jag slapp spy i skolan om det nu skulle bli så. väl hemma däckade jag i sängen och vaknade tre timmar senare och har fått i mig lite tortellini, men inte mycket mer. är hungrig men mår illa på ett konstigt sätt så vågar iet äta ås mycket.

vann förresten inte skinnjackan, la mig när jag va uppe på dubbelt av vadjag tnkt bjud från början, kan lika gärna köpa enhelt ny skinnjacka för den summan pengar tänkte jag. sen har jag ju faktiskt en skinnjacka, så sååå bråttom är det inte riktigt ännu. men kollar runt lite och så. ska nog beställa en skepparkavaj från la redoute ikväll, den ser så mysig ut att ha i höst. väntar bara på att mamma ska komma och hjälpa mig, man måste ju vara 18, hm...

hörs lite senare puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0