THE DEWEY COX MOVIE.




har tittat på en del filmen nu medans jag har varit/och fortfarande är sjuk. och en som jag tycker är värd att se är walk hard, det är en parodi på johnny cash´s walk the line, den piggar upp när man mår dåligt, man får sig ett (eller flera rättare sagt) goda skratt. sen mår man lite bättre själv när han får så mycket problem själv. sen är han en av mina favoritskådespelare den där john c.reilly.
det är väl därför jag har varenda skvallertidning hemma hos mig nu, för att man känner att problemen man har själv inte är så stora när alla kändisar får så mycket skit haha.
mår hursomhelst lite bättre nu, men kommer troligen inte kunna gå till skolan på hela veckan vilket suger, har jättemycket att göra just nu. jajja, får stressa skiten ur mig när jag kommer tillbaka.
nu ska jag äta ännu mer glass och titta på tv och göra korsord.
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0