was this över before it even begun?

svar: nej...
natten har varit lång och har bestått av tabletter som inte verkar, huvudvärk, kramp i käkarna, känsla av att ha öroinflammation och illamående, vilket ledde till att jag inte fick sova en blund mellan halv och halv ätta inatt/imorse.
jag trodde att jag skulle tuppa av. det blir inte heller bättre at avv jag bara har en tablett kvar och avdelningen som läkaren som skrev ut receptet till mig på har stängt för dagen.
ringde upp mamma och beklagade mig och hon förklarade att pappa tog sådana tabletter förut och troligen har kvar sådana så att jag kna klara mig tills imorn, gode gud snälla låt henne ha rätt. för jag orkr inte med en till natt bestående av smärta och illamående vilkt leder till sömnlöshet, skona mig.

är dessutom irriterad på att jag inte kan hämta ut min jacka från la redoute som ligger och väntar snällt på ica. mamma har inte kunnat hämta ut den heller för varje gång hon har handlat har hon glömt att kolla så hon har tillräckligt med pengar på konton till både mar och jackan.

ja det här dygnet har som sagt inte varit till mitt nöje.


Kommentarer
Postat av: Elin

Min stackars ida :( Hoppas du blir läkt snart!

Måste bara påminna dig att kolla stavfelen i bloggen.

2008-09-25 @ 16:41:31
URL: http://elinonyourmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0