02.04.09

hä va det torrare än för en fisk på land! jag ar verkligen inte haft någon som helst lust att skriva på på jättelänge och känner att jag kanske borde ta tag i det nu. har så långa dagar under praktiken så jag är helt slut när jag komme hem vilket resulterar i att jag inte orkar skriva.

va hos tandläkaren idag och det  gick bra. tänderna sitter där dom ska och tandställningen sitter kvar, snyft..
sen åkte jag till banken. kände mig lagom vuxen när jag stod där och pratade. fixade dosa till internetbanken och bytte till visakort. nu måste jag ju ta hand om min ekonomi helt själv. gjorde jag ju iofs innan också men det blir lite enklare med nu. ska bara ta det lugnt ikväll och slappa. imorn är et sista praktikdagen och det är lite ledsamt, trivs jättebra där.

våren har kommit! sol och värme är på ingång och jag njuter till tusen!
hur har eran dag varit? solig förhoppningvis?

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0