weddingbells.

idag när jag kom in från rasten efter lunch så blev båda klasserna bjudna på bröllopstårta och cider i fina glas. anledningen? vårat projektarbete med designern Tomas Malmros ska bli att var och en ska designa en bröllopsklänning till kronprinsessan!det sak bli skitkul! jag har kommit fram till vilken jag vill göra nu och den kommer att bli helt underbar! det roliga är att alla klänningar kommmer att skickas in till hovet, dit alla designers osv kommer att skicka sina klänningar dom vill att kronprinsessan ska bära på sit bröllop. känns lite roligt även om jag vet att min inte kommer att bli vald men ändå haha.
ska börja med möntret imorn. vi ska hålla på med det här två dagar i veckan i fyra veckors tid!

håller på att bleka ett par jeans. dom ska bli sådär härligt spräckliga! resultatet får ni se imorn om det blev bra så att säga! kram!


tomas till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0