hm.

jag han inte komma längre än till kallhäll innan jag började må jätteilla så jag fick gå av tåget i jakan och sitta och hyperventilera till tåget hem kom ( kom typ fyra minuter efter att jag gått av det andra) sen sattjag och andades luuuungt hela vägen hem igen. drack nog upp en hel flaska med vatten under resans gång på knappt en kvart. det gick bra ända tills jag kom hem och andades ut och kände lukten av hundarna, och alla som har hundar vet att de inte alltid luktar så gott i munnen på mogronen eller typ, aldrig? hursomhelst var det glada över att jag va hemma så snabbt igen och det skulle pussas och gosas. problemet var bara lukten och efter nåon sekund fick jag slänga mig in på toaletten för att undvika en smärre skada. men efter det mådde jag mycket bättre och somnade direkt. vaknade upp för en halvtimma sedan och mår bättre men har lite ont i huvudet och det ömmar i kroppen. men annars så! nu sitter jag och tittar på tv. eller ligger gör jag snarare. så täntke jag låta det vara en stund till.
hoppas iaf att ni mår bättre än mig haha!
kram!

Kommentarer
Postat av: nina

stackars gumman. hoppas det känns bättre snart! <3

2009-08-28 @ 15:28:49
URL: http://ninajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0