saturday.

jobbar inte idag.. vågade inte pga av att ag spydde igår morse och jag kobbr med mat. men efter det va det tänkt att jag och pojkvännen skulle in till ink bach (tateringsmässan vid munschenbryggeriet). och eftersom jag mår lite bättre ( kan stå upputan at et snurrar hela tiden) haha så ska vi nog åka in dit om en stund. pojkvännen vill tatuera sig så det ska bli spännande. blir det inte idag så kanske det blir imorn. men imorn ska jag på den där körkursen man måste gå innan man t ar körkort så det är tveken om det hinns med!

ikväll bär det nog av till min kära kusin nina. hon ska ha en tillställning hemma hos sig. hoppas bara att jag mår bättre för jag tror det kommer bli jätteroligt!

men vi hörs senare för nu måste jag ta på mig kläder och fixa mig! kram!


Kommentarer
Postat av: Brunettandy!

snygg blogg läs gärna min! <3

2009-08-29 @ 16:17:36
URL: http://brunettandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0