run bitch run.






håller på att springa rumpan av mig här hemma. jag och baby åker till gotland ikväll, mamma, pappa, bror och kusin åkte igårmorse så vi åker själva ikväll då baby jobbat idag. det jobbiga är att det är julklappar som ska med också, en lite knivig situation här just nu så vi har en stor resväska som kommer fyllas utan problem och då kommer vi itne ha plats för julklappar där. dock har vi en till mindre resväska men det känns väldigt lökigt att ha en hel resväska till julklappar också. Snackade med mamma och hon påminde mig om att vi har en såndär kärringdragväska hemma hehe:P hon tyckte vi skulle slänga ner julklapparna i den och dra med den upp på båten istället. Annars får vi platta julklappar i år. det roliga är bara att det är baby som kommer få dra den då jag kommer ha en smockad väska och massa saker där till. Hahaha, baby och en kärringdragväska med blommor på hur tror ni det ser ut? jag tror det blir riktigt smarrigt!
nej nu måste jag springa vidare, här får ni lite mysmusik att lyssna på. jag hade helt glömt bort hur satans bra han är på att sjunga, ja, han kan annat än att spela en ruskigt mumsig vampyr! kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Let me sign är så jäkla grym!

2009-12-26 @ 15:36:39
URL: http://frokenjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0