02.02.09

usch och fy och blää för att ha ont i magen. det ger sig inte. känns som att jag har mensvärk i hela magen och allt jag äter går bokstavligen igenom. (inte mysigt!) nej det blir varken skola eller gym idag vilket är synd för jag ville verkligen gymma idag. ska sitta och fila lite på hur jag ska möblera om i mitt rum istället. är trött på att det ser ut som det gör och vill ha en lite förnyande uppfräschning.

va och bowlade med mamma pappa och pojkvännen igår. kom trea men det har nog aldrig gått så bra för mig när det gäller bowling som det gjorde igår. men det gick om möjligt ännu bättre för pappa och pojkvännen tyvärr haha.
ska tvinga någon att bowla med mig senare i veckan det är så otroligt roligt.

har tittat på bolt två gången på mindre än ett dygn i helgen. den är helt otroligt bra. älskar den lilla hamstern det är han som gör hela filmen. låg och skrattade mitt i natten för mig själv när jag såg den första gången sen fick pojkvännen instämma i mitt skratt andra gången. den måste ni se sen!

mamma ringde till öron näsa hals läkaren idagg och fixa en ny tid till mig angående min näsa. dom hade glömt bort att jag måste operera mig, helt sjukt det va i juni jag va där sist. nu ska jag dit om två veckor och då ska jag få den här skiten fixad..det banne mig!

nu ska jag vila lite och hoppas på att det magonda försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0