17.05 hurry up!

måste börja göra mig i ordning. om en timma ska vi iväg på middag. ska bli riktigt trevligt att träffa pojkvännens mamma och famlij har inte gjort det på länge. måste köpa en liten bukett blommor eller något innan bara.

jag vet jag måste nog vara den sista att köpa en spetströja. köpte en genomskinlig svart i somras när det va så poppis från monki men glömde bort att köpa en i spets också. men tur va kanske det för nu fyndade jag en på gina tricot för 29(!) kronor. det är ingenting. typ en té på något litet café i storstan. i like it. den åker iaf på ikväll men vet inte vad jag ska matcha till, något förslag?

kram!

Kommentarer
Postat av: Diana

Tack för din söta kommentar!! =) Är allt bra med dig? Vad ska du hitta på i helgen? Kram kram!

2009-02-21 @ 11:50:16
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej. Nu är jag hemma igen från Spanien och det är sant som du säger att det var väldigt skönt att komma iväg ett tag, iväg till lite varmare trakter. Men Sverige verkade dubbelt så kallt när man kom hem igen, haha XD. Vad gäller de där med kläderna säger jag bara en sak: Fråga inte mig! Jag har ingen koll på mode eller vad som matchar hit eller dit. I've got my own style och det står jag för. Och tro mig, vännerna blir förvånade om jag matchar! Haha, så vill du har klädesråd och sånt, fråga inte mig, haha XD. Hoppas du haft en fin vecka du också och att du har fått vila lite i alla fall! :) Take care! kraaam

2009-02-22 @ 18:00:42
URL: http://princesstessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0