25.02.09

roligt att inlägget jag skrev för ett antal timmar sedan inte ha kommit upp förens nu..jag tror att jag straffas för att jag inte har skrivit på några dagar.
har iaf haft dt väldigt skönt i mora/falun/sälen. det va mycket snö och kallt! min pojkväns bror och mamma skulle åka skidor. inte det riktiga vasaloppet med öppet spår och halvvasan. och dom klarade det! jag är riktigt imponerad i och med att det va hela 9 mil på öppet spår och 4,5 mil på halvvasan. sen blev man riktigt sugen på att åka själv, synd bara att man inte kan åka haha. bara att börja träna nu! slänger in lite bilder imorn för jag måste sortera dem lite och fixa.
tandläkarn imorn också, ser itne frma emot det tyvärr...fasst jag får kanske reda på om jag kan ta bort den nästa gång då.
nu ska jag hjälpa min vän med en sak! kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0