Competition.

englas showroom har en tävling på sin hemsida. man kan tävla om en weekendresa.
här är mitt bidrag:




jag skulle så gärna vilja åka till New York en weekend. har aldrig fått möjlighet att åka någonstans vilket faktikst är lite synd. det är också svårt att få ihop nog medpengar när jag går i skolan, det tar upp större delen av sitt liv. har tillbringat alla mina semstrar på gotland varje år sedan jag var en månad. skulle bli så otroligt glad om jag vann en resa till New York. denna modestad står alldrig stilla och jag är upp över öronen förälskad i den.
skulle även bli glad om jag fick bjuda min pojkvän på en resa. skulle vara skönt för min honom att få komma bort från sitt vanliga liv lite och tänka på annat så han inte har haft det lätt de senaste åren. han förtjänar att må bra!

nu är det bara att hoppas att man har en chans.
kram!


Kommentarer
Postat av: Aschmanda

gillar din banner.

2009-02-08 @ 17:07:13
URL: http://Aschmanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0