late.

och yes jag vann kavajen också! vet dock inte om det kan skickas nu när det är helg. men jag är överlycklig nu slipper jag ränna runt och leta kavaj. dom kostar ju några hundra också om dom ska vara snygga. så denna ser jag som ett riktigt kap!
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=85084573

blev kvar hos mormor och morfar lite längre än planerat. det va så mysigt där uppe. jag och mamma lagade mat och tittade på film, 27 dresses. den va jättemysig. skönt att titta på en riktig tjejfilm någon gång då och då. blir ju inte så ofta när man har en pojkvän som somnar så fort man sätter på en sådan film. sen dukade vi och tände ljus och så tajmat till att mormor och morfar kom hem. fick lite saker också, cliniqueläppglans 5-pack, parfymer (kenzo 5-pack med småparfymer och en marc jacobs daisy, fast den sistnämnda får jag inte förens jag fyller år, suck!) och trosor, armband och lite smått. visar det imorn orkar inte fota det nu. nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imornbitti och jobba. ja så va det ja, jobb...önskar att man va liten igen och bara kunde stå och skrika jag viiiiiiiiiiill iiiiinteeeeee! men det kan jag ju inte nu längre, snart 18år och vuxen, hur skulle det se ut haha?

nej nu väntar sängen, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0