22.01.09

va hoa tandläkaren idag. spände tandställningen både uppe och nere, han satte fast gummisnoddar i övekäken så att det drar extra och jag får bort mellanrummer mellan mina framtänder. nu ömmar det ganska mycket. har vant mig vid att det inte gör ont efter nästan 1,5 år med tandställning så det kom lite som en chock igen haha. mådde lite illa på tåget hem men nu har det gått över lite.
har ni haft en bra dag då? det har jag haft. kom upp i tid och kände mig ändå rätt pigg för att vara jag.
fyndade dessutom ett par mörblå jeans med normal midja och vida ben för 35(!) ynka kronor på åhlens. helt galet det kan man inte låta bli att slå till på. imorn efter skolan ska jag shoppa järnet på åhlens! ni får se dem i dagens outfit imorn.
det är simning imorn på idrotten. första lektionen så man slipper fixa sig på morgonen och är pigg resten av dagen, skönt!
ska titta på film med pojkvännen ikväll. the curious case of benjamin button vill jag se. får se vad han tycker. han är inte så mycket för klyshiga filmer, som mig.

nu ska jag titta runt lite efter praktikplastser. ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0