chock!

hörde att min hund låg och bet på något hårt plastigt och tänkte att det kanske va en plastbunke eller något och kollar efter. inte va det någon plastbunke inte! DET VA EN KNIV! hon låg och bet på plasthandtaget på en jävla kniv! har nog aldrig reagerat snabbare förut. for upp fort som fan och tog upp kniven. ja hon fattade inte så mycket  utan blev sur för att jag tog hennes "leksak" men jag va i ett chocktillstånd och rusade ( jag vet spring aldrig med kniv i handen!) in till mamma i köket och visade. chock igen (den här gången för henne). sen säger hon att den kniven nyss hade suttit i margarinet hon skulle skära upp till en bulldeg hon skulle göra. Disa(hunden alltså) hade hoppat upp på skänken och tagit kniven därifrån. grejen är den att hon är en liten basset om knappt når upp med nosen till skänken om hon står på bakbenen. tänker bara på vad som hade kunnat hända om hon hade kniven åt andra hållet. usch...nej det är sista gången vi kan lämna en kniv utan uppsyn här hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0