good me.

idag har jag varit såååååååååååååååååå duktig! jag är så stolt över mig själv! till lunch idag gick vi till espresso house och åt. sen efter skolan åkte jag in till stan och köpte ett par träningsbyxor. snortajta va dom haha. precis vad jag villle så dom inte är i vägen och knölar och har sig. åkte hem och åt mackor och pajjade min mobil( en av mina hundar drog ner den i golvet när den låg på laddning, suck nu måste jag köpe en ny mobil!) åkte till gymmet med elin och angelica. gymmade i ca två timmar och kom hem för ca en timma sen. nu har jag ätit en massa fullkornsknäcken med salami och avokado (för sig inte på en och samma macka haha) och slappar lite. som sagt känner mig jätteduktigt som har lyckats hålla mig undan onyttigheter! på helgen är den helt okej att äta så men måste lära mig att hålla på det under vardagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0