good night.

it has been a good day. skolan började med sista småföretagandelektionen ever! sen började vi med jackor på sömnaden och efter det lunch. sen fick jag dock tokont i magen. åkte hem, men det blev bättre innan jag kom hem så jag åkte med robin till ikea och kollade runt lite medans hon shoppade loss. efter det så gick vi runt i affärer på barkaby outlet och det slutade med en ny kofta och en väska.
nu ikväll har jag bara pluggat järnet, och jag känner mig faktiskt rätt stolt. har gjort klart nästan alla grejer nu. har imorn på mig också så det är inte kört ännu haha. nej det ska itne köra sig nu, det har jag redan bestämt! sådeså...

nu väntar sängen, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0